Zwroty

Najważniejsze informacje o bezproblemowych zwrotach w Multimapa.pl

Zwrot towaru zakupionego przez konsumenta
Jeśli dokonałeś zakupu przez Internet, telefon lub e-mail – masz możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu:

  • Możesz dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
  • Wypełnij formularz odstąpienia.
  • Prześlij do nas wypełniony formularz wraz z towarem lub dostarcz go do naszej firmy w Łodzi przy ul Wieniawskiego 62. Pracujemy od poniedziałku do piątku od godziny 9:00 do 17:00.
  • Koszty przesyłki pozostają po Twojej stronie. Koszt zakupu zwrócimy w tej samej formie w jaki dokonałeś płatności wcześniej.
  • Odstąpienie od umowy (zwrot) dotyczy tylko zakupów konsumenckich na odległość. Zwrot towaru zakupionego bezpośrednio w sklepie stacjonarnym rozpatrywany jest indywidualnie i decyzja podejmowana jest przez sprzedawcę.

W jakim przypadku nie możesz dokonać zwrotu towaru?

  • Ze względów ochrony zdrowia, oraz ze względów higienicznych, nie przyjmujemy zwrotów otwartych produktów higienicznych, w szczególności takich jak słuchawki douszne i dokanałowe, golarki, trymery, depilatory, maseczki higieniczne, irygatory, frezarki do paznokci oraz innych produktów mających bezpośredni kontakt ze skórą.
  • Wersji cyfrowych oprogramowania.
  • Oprogramowania, nagrań audio i wideo w otwartym opakowaniu.

Jak przygotować towar do zwrotu?

  • Spakuj i zabezpiecz towar.
  • Dołącz do produktu formularz odstąpienia.
  • Dobrze zamknij paczkę.
  • Wyślij paczkę na adres zwrotów.
  • Czekaj na zwrot środków.

Adres do wysyłki paczki ze zwrotem

Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu zakupionego towaru. Nie przyjmujemy więc przesyłek za pobraniem. Zwracany towar prześlij na poniższy adres. Pamiętaj o dopiskach:

Avernet
ul. Wieniawskiego 62
93-564 Łódź


Procedura reklamacji

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji.
Reklamację można złożyć na dwa sposoby:

  • Reklamacja bezpośrednio u producenta
  • Reklamacja złożona za pośrednictwem Multimapa.pl

Reklamacja bezpośrednio u producenta

Większość produktów w naszej ofercie objęta jest gwarancją producenta, realizowaną przez autoryzowane punkty serwisowe. Zasady serwisowania w ramach gwarancji oraz lista punktów serwisowych są opisane w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu, na stronie internetowej producenta. Aby zgłosić reklamację w ten sposób, postępuj zgodnie z podanymi wytycznymi. Niektóre produkty mają gwarancję typu door-to-door, co oznacza, że producent zorganizuje odbiór reklamowanego towaru kurierem i zwróci go w ten sam sposób, pokrywając koszty transportu. Najskuteczniejszą formą reklamacji jest bezpośrednie złożenie jej w punkcie serwisowym producenta.

Reklamacja złożona za pośrednictwem Multimapa.pl

W celu zgłoszenia reklamacji należy wypełnić krótki formularz reklamacyjny.

Kiedy przyjmiemy Twoją reklamację, wyślemy Ci wiadomość mejlem. Podamy w niej Twój numer zgłoszenia (numer RMA) oraz instrukcję, co zrobić dalej.

W celu przeprowadzenia procedury reklamacyjnej, klient powinien dostarczyć towar do Avernet (Multimapa.pl) w oryginalnym, fabrycznym opakowaniu, w którym towar został odebrany przez klienta, wraz ze wszystkimi elementami dostarczonymi klientowi, w szczególności dokumentacją, sterownikami, kablami. Klient może dostarczyć towar również w opakowaniu zastępczym, które będzie zapewniało odpowiedni poziom ochrony towaru podczas transportu serwisu.

Rękojmię lub niezgodność towaru z umową możesz zgłosić, jeśli w ciągu 2 lat, od kiedy wydaliśmy Ci produkt, zauważysz, że ma on wadę. Obowiązki i uprawnienia, które są związane z rękojmią lub niezgodnością towaru z umową znajdziesz w ustawie – kodeks cywilny. Rękojmię lub niezgodność towaru z umową możesz zgłosić poprzez wysłanie maila na adres: serwis@multimapa.pl

Pamiętaj, w sytuacji, gdy produkt objęty jest gwarancją zewnętrzną producenta, pełnimy jedynie rolę pośrednika w jej realizacji. Czas rozpatrywania reklamacji oraz szczegóły procedury są zawarte w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu lub dostępne na stronie internetowej producenta

Adres dla przesyłek
Avernet (Multimapa.pl)
ul. Henryka Wieniawskiego 62
93-564 Łódź

Dział serwisu:
Email: serwis@multimapa.pl
Telefon: +48 42 633 80 00

Paynow_baner